ArzuCilasun Anneler, anne adayları merhaba! Çatlak önlemek için ne kullandınız ve ne zaman kullanmaya başladınız?
persephone ArzuCilasun Mustela Çatlak öncesi Kremini kullanıyorum şuan akışkan yapıda bir krem ama çok kolay emiliyor ve çok iyi nemlendiriyor. Bitmek üzere ,bitince Badger Belly Butter a geçicem. Badger hem organik,hem de daha yoğun yapıda gerilmeye başlayan karnıma daha iyi gelecek sanırım .
Asu33 ArzuCilasun Duşta bebek yağını sürüyorum ıslakken daha kolay emiliyor bi de aklıma geldikçe saf zeytinyağı
cevriyetoy ArzuCilasun aslında catlayacaginiz varsa ne yaparsaniz yapin catliyosunuz. Amac en aza indirmek. Ben biooil kullanıyorum. Bide zeytin yagli krem. Suan 29+3 teyim suanlik bisey yok bakalim
Ezglkr ArzuCilasun benim nerdeyse 16 haftada hafif kızartı başladı Çatlayacağını anlayıp doktorumdan krem istedim. Natalis phytoha diye bir krem önerdi Memnunum ama biraz pahalı 95 tl 100 ml Veşimdiden ikinci kutu bitiyor Doğuma kadar da iki kutu biter gibi 🤨
Hasgulselin Asu33 bende aynı şekilde saf zeytinyağı kullanıyorum. 18 haftalığım karnım çıktı zaten çok zayıftım belim çok ince olduğu için korkuyorum çatlamaktan. Şuanlık bir çatlama yok umarım çatlamam.
ZeynepTrk 3 aylıkken başladım kaşıntıyla beraber.mustela çatlak önleyici krem ve serumu, bebek yağı, kakao yağı, zeytin yağı. Bunları karışık sürüyorum. ayna anda değil tabiki😂
Bejna İşk başta badem yağı kullandım sonra hindistan cevizi yağı aldım oda bitince vazelin aldım. Şimdi vazelin kullanıyorum iyi geliyo daha çatlağım yok 31. Haftadayım. Ama kakao ve hindistan cevizi yağı kullananları tanıyorum çok memnundular. Bol su içmekte önemli. Birde bu işler birazda genetik yapıda bitiyo.
ArzuCilasun Ben de bebek yağı kullanıyordum daha 13 haftalığım ama bio oil sipariş ettim, deneyip paylaşırım☺
ZeynepTrk Esranur Sürünce geçiyor kuruyunca tekrar kaşınıyor ama henüz çatlağım yok inşallah da olmaz 32+6 dayım