Sevgi_123 Nurgulbzkrt Hemen sonra gittim ama bazıları 1 hafta sonra da doğum yapabiliyormus rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah
Kbrkrt Nurgulbzkrt ben nişandan bir gün sonra doğurmuştum Hayırlısıyla kolay doğumun olsun İnşallah sancılarını biraz evde çekmeye çalış yürüyerek falan hastanede yatırdıklarında çok zor oluyor
babynil @Nurgulbzkrt nisandan sonra 5dk da birdi sancim hastaneye gittigimde 3dk ya dustu hemen aldilar sezeryan olmasa da o gun dogarmis