Kızlar 72 kiloyla doğum yaptım 63le hamile kalmıştım. İyi doğumda bi 5 kilo gitse gerisini rahatça veririm diye düşünüyordum. Doğumdan 2 ay sonra tartıldım birde ne göreyim 74 kilo olmuşum nasıl oldu anlamadım😳 şimdi nasıl gidicek bu kilolar aynı durumu yaşayan var mı?