Merhaba kızlar. 42+1 deyim ssvd adayıyım normalde bugün fitille doğum başlatılacaktı. Çok şükür kendiliğinden kasılmalarım başladı. Ebe geldi evdeyiz. Hastaneye geçecez. Bana dua eder misini lütfen 🤲🏻
Bir de bu meryem ana otunu nasıl kullanacağım hangi dua okunup suya atılır? Bilen paylaşırsa çok sevinirim. Hepimizin kolay doğumu olur inşallah