Merhaba arkadaşlar,
5+5 gebeliğim var geçtiğimiz hafta keseyi gördük çok şükür 🙏🏻 Tüp bebek ile hamile kaldım , bir önceki gebeliğimde tüp bebek ve kimyasal dı. Bu denememizde keseyi gördük. Ama sürekli kaygı Halim var ya kalp atışı olmaz sa ya boş ise diye 😢 sürekli aklıma geliyor.