Merhaba kızlar, ben 7 ekimde kürtaj oldum kalbi durmuştu 8 haftalıkken ve 1 kere soğan suyu içerek ertesi gün 26 kasımda adet oldum, normal bi şekilde bitti 1 aralıkta ama ocağın 10u oldu hala olmadım . 2 kere soğan suyu içtim ama etki etmedi test yaptım 3-4 kere aralıklarla ama negatif son 4-5 gündür yapmıyorum ama bugün kasıklarımda sancılar var başına böyle bişey gelen oldu mu ? Kendimi umutlandırmakta istemiyorum yada sebebi ne olabilir ki