nazli_dmn555 İlk önce 337 çıktı düşük değerdi. Bi hafta sonra tekrar yaptırdım baya yüksek çıkmıştı. Doktor geç döllenme veya bebekte sorun olabilir demişti
Kara07 Fatnur38 5+4 ken kan verdim canım tek bebek 😅 bana da herkes ikiz dedi ama tek çıktı 8haftalık şuan 2. Çocuğum olacak kısmetse ilki 13 aylık 🥰
2cocukluana AlyaEkmen_ benimde 7bindi ertesi gün 16 di birdahada baktirmadm kese göründü bekliyorum bebisi gormeyi