tarumar Günaydın ☀️ ilk defa rapor alıcam İdari izin raporu için 24+1 de mı doktora gitmek gerek 24+0 da mı 🤔
Duygu388 kızlar bnde çalışıyorum 24 haftada izne ayrılırsan yine doğum parası alıyorsunz değilmi nasıl oluyor bu izin ya
daphnesmomm betulyc merhaba ben de öğretmenim,3 hafta sonra ben de idari izin alıcam inş. Süreç nasıl işliyor,bilgi verir misiniz rica etsem🙃
Duygu388 betulyc Ben Kfc de çalışıyorum gitsem alabilirmiyim nasıl yapmam lazım bunu çünkü çalışırken çok zorlanıyorum yardımcı olurmusun nasıl bir süreçde ilerlemem lazım
betulyc Kdrblnt ben 32 de tekrar işe gidip 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum doğum parasının izinle alakası olduğunu düşünmüyorum doğumdan sonra alırsınız bence her türlü
betulyc daphnesmomm doktoruma gidip 24 haftalık olduğuma dair bir yazı aldım kendim hastanede çalışıyorum çalıştığım yere gidip dilekçe yazdım 24 haftamı doldurdum idare izne ayrılmak istiyorum diye o şekilde olmuştu