Karanfil koymuştum dişimin dibine birde aralıklı gargara yapmıştım tuzlu suyla ama çok fazla yapmadım tansiyon problemi yaşamamak için karafilide 10 tane karanfil bir kaba koydum üzerine hakiki zeytinyağı koydum sonra onuda buzdolabına koydum sabah akşam diş dibine tortusunu almadan sürdüm bebekler diş çıkarırkende böyle yapıyorlar ya bende ordan yola çıkarak yapmıştım işe yaramıştı 🥰