Nzlasln Kızlar ya benim son 1 haftadadır uykudan uyacağım kadar iki taraflı kalça ve bacak ağrılarım var 19+3 deyim böyle olupta sonra ağrıları geçen var mı?
caghan_annesi Nzlasln valla bende ne kullansam napsam da geçmedi o kalça ağrısı hele oturup kalkarken bacak resmen kitleniyo zor kalkıyorum🥺
aysnrsvs Nzlasln benim daha erken haftalarda başlamıştım bacaklarım kalcam çok ağrıyordu söyledim doktora magnezyum verdi baya rahatlattı beni danışın doktorunuza
Aslylmz Benim oldu canım kontrole gidince magnezyum isterim diyordum hatta sonra geçti çok şükür olmuyor muz falan tüketiyorum bol bol 31+3 teyim suan
Aslylmz Nzlasln ben kullanmadım işte gerek kalmadı dogal yollardan aldım. Suan bi anda büyüme dönemine girdiğin içinde yogun olması normal
aysnrsvs Nzlasln 18 haftadan beri kullaniyorum doğuma kadar kullanmama rağmen arada ağrılarım oluyor bırakamam 😬