Az önce uyandım lavaboya gittim tam lavaboda kalkarken sol tarafıma bıçak saplanır gibi ağrı girdi bu aralar zaten bebeğin hareketlerini net hissedemediğim için korktum yatağıma geçtim ağrı hala devam ediyor du uzanırken sağa sola dönerken felan sonra sol tarafımdan sol kasığıma doğru indi ağrı uzun süredir hiç kasık ağrısı yaşamadım niye böyle oldu acaba. Off ne zor bu annelik duygusu kızım dünden beri eskisi gibi kıpır kıpır değil diye zaten strese giriyorum hani hareketinde azalma var ne oldu acaba kordonumu dolandı bişeymi oldu makat geliş pozisyonunda bide ayaklarını kasığımda hissediyorum ama eskisi kadar canlı değil sanki 20. Haftaların başında yeni yeni tekmesini hissediyorum gibi. Rahim ağzı kısalığım da var bu stres bu sıkıntı heran bişey olucak korkusu beni depresyona sokuyor mahvediyor gerçekten 🤯