Esrax30 Arkadaslar Selam , Benim bir oglum var adı Kenan İkinci oğlum olacak mayısda inşallah , Kenan ismine uygun kulaga hoş gelen isim öneriniz var mı ? Atlas , poyraz , ateş , pars ,Norin , lorin Aslan gibi isimler olmasın. Türk isimler ltf. :)))
zynpada Esrax30 norin ve lorin mi 😂 daha neler duyacağız kim bilir millet değişik olacağım diye bebeğinin başını yakıyor resmen 😅 Kerem olabilir bence çok severim :) Kenan ve Kerem :)
Esrax30 @“Bebiscann” ben yeni isimlerle bi türlü kaynaşamadım , ben mi 30 yaşımda çok demodeyim yoksa Türkiye’de yaşayanların çoğusu farklı olsun yabancı isimleri mi seviyor. 🤷🏻♀️
mutluaile11 Esrax30 oglumun adi Atahan şimdi yine erkek bekliyoruz bizde bulamadik daha batuhan veya kaan Alp olabilir
Turaninci Ya bu sorun bendede var mayısta oğlum olacak henüz beğendiğimiz tek bir isim yok sonunda adsız cengaver olacak 😂😂
Feyzashnn Esrax30 Kenan ilinde kaybolan Yusuf misali, Yusuf koyabilirsiniz 🤭 aklıma direk bu geldi uyumlu olsun isterseniz bilemem tabi 🤷♀️
Zeynepun Esrax30 benımde oğlum olacak allah nasip ederse göktuğ koyacagım size önerilerim alptuğ egemen kerim göktuğ
Hafize27 Oğlumun adı kerem çok severek koydum ama geçen bir hoca esmaların başına ek gelmeden konulamayacagını söyledi nasıl dedim onun kulu demek gerekiyormuş abdulkerem abdulkerim gibi bilmiyordum koyarken araştırdığımda öyle bişeyle karşılaşmadım
Prensesannesi27 Hafize27 esmaul husna da gecen isimlerin başına abdul koymamız Allah(c.c) ın ismi olduğu için
_101422_ Esrax30 gecen yil hamileyken kaybettim oglumu yasasaydi Ahmet Kerem koyacaktim ismini 😔 Kenan ve Kerem uyar bence