Hatırlayanlar olur belki dogumu nerd3 yapacağıma karar vermemiştim ppst açmıştım saygı mı ersoy mu ilhan varank mi diye kararsızdim hatta benim gibi olanlarda vardı bekledik düzgün bir cevap cikmadi ben bugün ilhan varankta dogum yaptim asla endişeniz olmasjn herkes o kadar iyi tecrübeli ki anlatamam tek sorun yaşadığım hemşireler olsun ebeler olsun yarım saat çağırıyorum gelmiyorlar o zorladı beni hemşire de dedi ki akşam saat 8 oldu bizler yeni yemek yedik doğumlar çok ve biz yetişemiyoruz ki haklılar da bnce insalwr sonuçta ama duymalarına rağmen gelmiyorlar o benim sinirimi bozdu fakat öyle ters insanlar değillerdi hepsi harika insanlardı dogumu bu hastanede yapacaksanız endişelenmeyin gönül rahatlığıyla gidin derim