Korse çok sıkan birşey olduğu için 40 ına kadar bekle istersen ama ben 5. Günden karnımı çok sıkmicak bi şekilde sarmıştım annem sagolsun😂 sonrada korseye geçmiştim bu arada şalla sardı iyiki de yapmışım hiç göbek falan bisey kalmamıştı öyle yap istersen