denizz89 Lütfen yazınız nasıl oluyor ya nette kanama durmaz falan diyorlar psikolojim boxuldu iyice ya bir de salak gibi herşeye inanır oldm kendme de sasıyorum
Semakacan denizz89 canım doğuma kadar yukarıya çıkabilir merak etme benimde aşağıdaydı sonra çıktı yukarıya rahmi kapatmiyorsa normal doğuma engel değil 😊
Talhahafsa denizz89 canım rahmi kapatırsa sezeryan oluyo benım plesanta da aşağıda 5 cm ama sağ tarafta olduğu için normal doğuma engel değilmiş 21. Haftadan beri aşağıda benim kanamam hıc olmadı 33+5 günlüğüm
Babies16 denizz89 asagida derken bebekten saha asagidami dogum kanalinda mi.mesela benimde anterior posizyonunda.ama sezeryanada normal dogumada engel bi durumu yok
Papatyamoms Canım youtube da ni doktordan dinlemistim normal doğum için seviyesi önemliymis 4 seviyeden oluşuyormuş rahmi ne kadar kapadığı yani , eğer bi kısmına denk geliyorsa yapılabilir 2.seviyede belki diyordu 3 ve 4 seviye %80 le %100 rahim ağzını kapatıyormuş plesenta sezeryan öneriliyor direk istersen bulayım atayım videoyu
denizz89 @Talhahafsa Allahm hiçbirimizi korktugumuza uğratmasın canm ya inşAllah sıkıntısız geçiririz doğum da kolay saglıklı rahat geçer de sag selamet bebeklerimizi alırıx kucagımıza🤲🤲🤲