Ebrununmucizesi Haftaya doğumum var sezeryan mecburi bebek dönmediği için. Ama ben bı türlü cesaret edip karar veremedim ilk doğumum.
Fatosduzgun55 Ebrununmucizesi ilk dogumum da spinaldi cok rahat gecdı ve cok kolay kalkdım… bugun de sabah 10da spinal olucam nasıpse inşallah bu da ilki kadar kolay olur🤲
Dmlkdr Fatosduzgun55 benimde 9 da spinal anestezi ile doğumum olcak nasipse içim içime sığmıyor düşünmekten uyuyamadım bile inşaAllah kolaylıkla alırız miniklerimizi kucağımıza🤲🏻
Ebrununmucizesi Yarın yatış yapıyorum Perşembe doğumum var hala karar veremedim Dualarınızı esirgemeyin