Gmzsf Arkadaşlar nedenini anlayamadım şekilde geceleri miğde yanması geliyo ve uyurken bianda lavoboyo koşup istifra ediyorum. Şimdi de boğuluyorum sandım can havliyle fırladım uykudan istifra etmeye 3-4 gündür böyle. Normal mi bu durum yaşayan var kı böyle
Tugbamete Gmzsf bende kusma yok ama resmen kezzap içmişim gibi midem yanıyor şu 2 gecedir 37 haftalık oldum bende ne yapsam geçer bilemedim
Gmzsf Bebiscann boğazlarım hala acıyo mercimekken yapmadığını kavunken yapıyo yani annesine 🤦🏼♀️ teşekkür ederim canım cavapladığın için
Gmzsf Tugbamete miğde yandığı zaman ekşi yeşil elma ve ayva ikisi bana çok iyi geliyolar ama bu gece aniden gelen yanmayla boğulma hissi beni korkuttu 🥺🥺
Gmzsf Bssrrr yeşil ekşi elmayla ayva denedin mi canım hiç benim miğde yanmasını bastırıyolar çok yanmaz normalde hatta hiç yanmazdı nerdeyse şu 36.hafta bana hiç iyi gelmedi resmen boğuluyomuş gibi yapıp istifra ettirdi dün gece 🥺🥺
Bssrrr Gmzsf ben 25 haftaliktan beri çekiyorum ve ayvasi elması leblebisi hiç fayda etmiyo. Sadece yanmaya başladığını anladığımda hemen az bi ekmeğin arasına peynir koyup yiyorum. Onun dışında zsten çok çaresiz kaldığım için panto kullanıyorum. Ama o bile bazen etki etmiyor..
aysenurkp Kızlar mide yanması için doktor rennie vermişti haftada 3 4 kez onu içiyorum 30.haftadan beri bi sorun da olmadi(elma,ayva,leblebi,soğuk süt vs hiç etki etmemişti) sadece çiğ badem biraz olsun kesiyordu sonra yine basliyordu