Ulkermadn Zeytininannesi01 hahah bende aynıyım canım ya asırı halsizim gece uyusak cok iyi de. Erken baslamışsın canta ya benim ikiz gebelik bir de ondan yatamıyorum ben saga sola dönemiyorum 🤣
Zeytininannesi01 Ulkermadn oo birde ikiz bebiş🧿 Allah kolaylık versin ben bir taneyle yatamıyorum edemiyorum diye şikayetleniyorum😄erken başladım da anca hazırlayacam bu yavaşlıkla😂
Zeytininannesi01 emelsena Bende sabırsızlıkla bekliyorum herkes hamilelik iyi günlerin asıl doğunca sıkıntı diyor ama sanki banada doğurunca rahatlayacakmışım gibi geliyor😂
emelsena Zeytininannesi01 banada kesinlikle! Aynj fikirdeyiz. Ay bebeğimle oyunlar oynarım konuşurum ilgilenirim ne bileyim. Şuan hem ağırım hem uyuyamıyorum hemde güzel yüzünü göremiyorum 😍
Zeytininannesi01 Ulkermadn oo😂Allah kolaylık versin bir an önce sağlıkla doğuralım da hamilelik stresi bitsin😂