Doğuruyorum galiba uykudan uyandıran sancılarım var ve dışarda felaket yağmur yağıyor şimşek çakıyor fırtına uyarısı vardı bugün annemler 1 saat uzaklıkta korkuyorum onlarıda aramaya şuan ağrım sıklaşınca gidiceğim acile tek doğurma ihtimalim var annemler yetişemeyebşlir eşimide almıyorlar devlette dua edin lütfen korkuyorum 🥺🥺