12 ocakta sabah 10da sezeryan ile dogumum var kızım ve benim için dua eder misiniz sağlıkla sıhhatli kavuşalım kızımla bu ilk gebeliğim tecrübesizim güzel annelerin duasına ihtiyacımız var rabbim herkesin gönlüne göre versin şuan dogum yapan ve yapacakları Allah evlatlarını annelerine kavuştursun sağlıklı güzel şekilde herkesin bebeğine sağlıklı uzun güzel ömürler dilerim 🌹🤲🏻