Tugbaakarcay 6 haftalık hamileyim 2 gündür oksaparı vurunca yakmıyor vuruyorum tam da ama korkuyorum dik vurmam gerekli diye 2 gündür dik vurmaya çalışıyorum ya tam yapamıyorsam aşırı korkuyorum normal mi
HHhhK Tugbaakarcay korkma canim 32nci haftamda bitti ve basindnan beri kullaniyorum bazen yakiyor bazen hic hissetmiyorum hergun ayni saattte vuruyoruz neden boyle dersen hic bilmiyorum ama korkulacak birsey yok demek istedim 😉👍
Banuka Oksapar beni de yakmıyor ve acı hissettirmiyor ama enox niyeyse iğnesi girerken bile canım yanıyor ve kanatıyor.Bulabilirseniz oksapar daha iyi zaten acıtmadığı için, yoksa etken maddeleri aynı bi fark yok