Biyiklikedi tekrar geçmiş olsun canım, bende ilaç içmek istemiyorum, getek kalmaz inş.
Bi iyi bi geri süreç biliyorsun, stabil gitmiyor.
Baş kas ağrısı kuru öksürük, ateş, üşüme şeklinde, inş dünyadan buharlaşırda uçar bu virüs.
Soğuk algınlığı için aldığın ilaclar iyi hamd olsun ki sıkıntı oluşturmamış🤲
Kocaman olmuşuz annesi, maşallah 🤲
Bulantı oldu mu?