Ozlem3458 Kızlar merhaba 37+4 gebeyim ve normal doğum bekliyoruz merak ettiğim birşey var nişan illaki kahve bir renkte mi oluyor vajinal akıntı gibi de olur mu yaşayanlar varmı bu durumu ?
Bktece Ozlem3458 benim bildiğim önemli olan kivamiymis çok afedersin sümüksü bir kıvam olması gerekiyomus rengi farklı olabilirmis çünkü
Zeyyyn Ozlem3458 rahim den tıpa görevi görüyor nişan dedimiz şey illa bir leke olur şeffaf akıntı yanında hafif leke oluyor benim kahverengi leke şeklinde gelmişti