Egamze Ben ne olur ne olmaz diye mochinin manuel pompasını aldım fiyatı uygun diye, ihtiyacım olmazsa giden paraya üzülmem olursa da elimin altında kullanabileceğim bir şey olsun dedim lazım olursa idareten kullanırım elektrikli alana kadar, manuel biraz zor oluyormuş sanırım