Rabiaugur şöyle anlatayım size 24 Aralıkta kanamam oldu ama adet kanamasından farklıydı sanki yerleşme kanaması gibiydi o bittikten sonra vücudumda yeni,yeni belirtiler olmaya başladı.Takvimime göre adet tarihim 24 Ocak görünüyor ama yanılma payı var adet düzensizliği var 2 aydır bende 39.günde regl oluyorum.Öncesinde tabi 2 kere test denedim negatifti.Bu yeni yaptığım testi de 5 Ocak günü yaptım hafif silik çizgi var.Ve has.gidip kan verdim değerim de 1.20 çıktı.