Kızlar suyun nasıl bir şey olduğunu tarif eder misiniz? Ben akşamdan beri tutamadığım şekilde jöleli akıntılar gelmeye başladı ara ara. Ama çamaşırıma değince su değmiş gibi ıslatıyor. Yani bu normal akıntıdan farklı geldi sanki. Suyum mu sızıyodur sizce? Amniyon suyu içme suyu gibi mi olur yoksa nişandan daha sulu yine jöleli mi olur? Yardım lütfen sabah hastaneye gideceğim zaten şimdi fikir istiyorum💕