Minikmucizem10 Günler geçmiyor uykusuzluk yorgunluk hissediyorum kolay bi gebelikte geçirmediğim icin normal doğum korkusu sardı ne yapsam bilmiyorum 😔
Zeyyyn Minikmucizem10 evladına kavuşucağın anı düşün hepsini yener öyle böyle yendim korkumu doğurdum ama hala korkuyorum 🤣
Yavasi Minikmucizem10 benimde son 8 gun benide korku sarmaya başladı nasıl dogurucam nasıl yapicam nasıl dayanicam diyorum kendi kendime ormal adet sancısına dayanamayan insanım ağrı kesicisiz adet geçiremezdim doğum sancisina nasıl dayanırım bilmiyorum sizin göbeginiz assaga dustumu
Saliha16 Minikmucizem10 benimde 10 gün kaldı ama geçmiyor günler. Geceleri kasık ağrım oluyor gelecek herhalde diyorum sonra geçiyor bakalım bekliyoruz
elifanne7 Minikmucizem10 Benide sezeryan korkusu sardı son 10 günüm var ama bebeğim kilolu ve suyu fazla yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek asla sezeryan olmak istemiyoru Çünkü ilk kızım normal doğdu Bende anadan yeni doğmuş gibi oldum evet doğurana kadar sancı öektim ama ondan sonrası mükemmeldi hep kendim ilgilendim kızımla 💕
Minikmucizem10 Zeyyyn bazen o güç geliyor ama iste yalancı sancıları hissettikce gerçeğine nasil tahammül ederim diye düşünüyor insan 😔
Minikmucizemm24 Minikmucizem10 bu zamana kadar herkes doğuruyor, kaç bin seneden beri var doğum olayı , demekki dayanilabiliyor
Zeyyyn Minikmucizem10 ah ediliyor valla suniyle doğum yaptım öyle kötü böyle kötü yapma dediler hörekemi gördüm hala nasıl dayandım doğurdum bilmiyorum 🤣 3 aylık oldu gülüşü ile valla hayat veriyor bana
Minikmucizemm24 Benim de sonn 8, bacak ağrım hat safhada artık ne rahatsızlık varsa hamilelikten olduğunu da düşünmüyorum, korku yok ya o bebeği orda büyüten Allah elbet dogurturda, o yüzden akışına biraktim
Minikmucizem10 Minikmucizemm24 çok içimi rahatlattiniz gerçekten ben ilk doğuran olacağım sanıyordum bunu bilmem okadar iyi oldu ki ne desem bilemedim
Ozgeylmz0614 Minikmucizemm24 dogru korkunun ecele faydasi yok ben bugun dogurdum cocugunu kucagima aldigim an herseye degdi dedim simdi biryandan da bebegimi izliyorum
Minikmucizem10 Yavasi aynen bende ayni durumdayım fazla ayakta durunca rahimde ağrı hissediyorum üstelik 9 cmlik cikolata kistim var onunda sancısını cok çektim göbeğim düştümü inan farketmiyorum dışarıdan bakan kimisi düşmüş diyor kimisi daha yukarıda diyor salı günü muayene olucam bakalım ne diyecek doktorum
Minikmucizemm24 Minikmucizem10 İyi bir şey yazmıştım oysa ki , neyse kusura bakmayın size cevap verdiğim için.
Minikmucizem10 Zeyyyn böyle şeyler duymak rahatlatıyor insanı işte yoksa kimse kolay olduğunu söyleyemez tabiki ama işte yalancı sancılar saolsun 2 3 haftadir canıma okudu hareketleri de yeri daraldığı icin can yakıyor ne yapalım bi sekilde geçti 8 günde gecer elbet
Yavasi Minikmucizem10 benim daha düşmedi ya bu gidişle 40 haftayı görücez herhalde bide kaynanam geldi köyden basimda bekliyo ona kalsa doğum sancim baslayinca gelicekti ama esim evde tek kalmami istemiyo sancim oldugunda evde biri olsun istiyo korkuyo babasida koyde tek kaldigi icin kaynanami yanina cagirip duruyo bebegin ne zaman dogucagi belli cik gel sancisi oldumu gidersin diyo esimde gondermiyo annesini anneside ne zaman dogurucan sancin varmı ne zaman sancim var diyeceksin bana deyip duruyo sürekli benide strese sokup duruyo bi an doğurgansa kurtulsam şunlardan diyorum son gunlerimin tadını çıkaramıyorum ya
Zeyyyn Minikmucizem10 hiçbir şey valla gerçekten zaten doğum yapınca anlıcan zaman su gibi akıp gidiyor dicen ne zaman doğurdum da büyüdü bu diye ☺️☺️ kötü düşünme herkes nasıl yaptıysa sende yapıcan doğum yapmak bizim doğamızda var sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizi ☺️🌸
Minikmucizem10 Minikmucizemm24 burada yazi yoluyla konusuldugu icin niyetinizi soyleme şekliniz benim o an nasıl algiladigimla da alakalı hiç bi gebeyi anneyi üzmek kırmak gibi bi alışkanlığım yok ama yorumunuz bana sert geldi 😊
Minikmucizem10 Yavasi bu baya kötü olmuş benimde eşim yanımda biri olsun diye ısrar etti ablami çağırdım kendi ailesinden biriyle rahat hissedemeyecegimi düşündü keske eşin sana bıraksaydı bu kararı yani en kötü bi taksiye atlayıp gidilebilecek halimiz olur heralde hic o ani yaşamadığım için bilemiyorum bilmişlik yapiyor olmakta istemem ama stresten iyidir benimde kendi annem hergun beni ayni strese sokuyor saolsun biraz panik atak kendisi bu sorular eminim ki insani fazlasıyla etkiliyor
Minikmucizem10 Saliha16 aynen bi postta okumuştum bende belden gelen ağrı dogum sancısı belirtisi gibi biseydi benim bi kac haftadir bu şekilde sancim oluyor tuvalete de cok çıkıyorum ama gelen giden yok 😃
Minikmucizem10 Zeyyyn inanın böyle düşününce zaten hersey katlanılır geliyo yoksa tabiki tasiyamauacagimiz yükü Rabbım niye versin ama işte tecrübe edip görücez cok şükür Rabbım evlat nasip etti gerisi illaki bi sekilde geçecek bakalim cok teşekkür ederim 😊 sizde saglikla büyütün inşallah Rabbım uzun sağlıklı ömürler nasip etsin 🌸
Yavasi Minikmucizem10 aynen öyle hastane 5 dk mesafemde olmasina rağmen eşim de panik atak korkuyo tek kalmamı istemiyo söyledim ama ne fayda kaynanamda zorla duruyo zaten hayırlısıyla bi doğursaydım 🤦♂️