hamisanne_63 Aysegul_9 cok fazla bu isim konuluyor bence başka isim bulabilirsiniz ayrıca güzel bir isim degil bence
Sezensezen Aysegul_9 bende Alya koyucamtım ama görümcemin kocası sağolsun soğuttu o ne birine bşy uzatırken Al ya dersin ya onun gibi dedi eşimle vazgeçtik geri
misirveannesi Yaa benim de kulagıma hoş gelmişti sonra biri dedi ki (büyüklerden) yok daha neler salya koysaydınız okulfa cocukla dalga gecerler dedi vazgectim bi anda ne bilim