cute12 canım bende geçen hafta atlattım 37. haftamda yakalandım ama benim testim pozitif cıkar cıkmaz acil en yakınındaki hastaneye gidip testler yaptır dedi. Hemogram, d dimer ve crp. D dimer’im yükselmişti baya o da galiba kan pıhtılaşması yapıyormuş. Acil dedi kan sulandırıcı iğneye başlıyoruz. Dün negatif oldum, hemen kontrole gittik testleri tekrar istedi, sabah değerlendircek testleri ama o d dimerim pek düşmemiş. Kan sulandırıcıya devam etcez galiba. Bol bol sıvı tüket hiçbi şey bulamazsab deli gibi su iç, sürekli duş al, çarşafları sürekli değiştir, zencefilli ıhlamur filan iç. Geçmiş olsun Allah yardımcın olsun