Kızlar 28.haftadayım. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri en ufak birşeye çocuklar gibi içli içli ağlıyorum. Eşimle sırf bu yüzden çok tartışır olduk. Kendisi de eskisi gibi benimle ilgilenmiyor veya ben öyle hissediyorum bilmiyorum. Bugün yine eşimle tartıştık öğlenden bu saate kadar ağlıyorum. Hamilelik depresyonu mudur bu? Kimseye de anlatamıyorum eşimle aramda olan şeyleri. Kendimi çok yalnız hissediyorum sanki hiç bir yerde istenmiyormuşum gibi :(