Arkadaslar 37+4 oldum bugun eşimle pazara gttik gelirken cok baskı yaptı bebiş rahmime dinlene dinlene geldik biraz halsizdim uzandm bi saat kadar saat 9 dan bu saate kadar belimde ve karnımın altında ayak bileklerime kadar yayılan ince bi agrı var ilk dogumum sezeryan bu iknci dogum sancısını az da olsa cekmiştim ama bunu ayırt edemedim ne yapsam sizce gitsem mi hastaneye yoksa biraz dha beklesemmi