Merhaba arkadaşlar annemlerdeyim abimler benim yattigim odada sigara içmişler neyse ben yatmadan 15 dakika önce balkonun kapısını açıp havalandirdim ama tabi hafif bi koku kalmis yine 15 dakika falan yattım rahatsız oldum kokudan burnuma geldi sanki sigara kokusu salona gectim uyumaya. Bi sorun olur mu bebeğim için 15 dakika falan yattım o odada havalandirmistim oysa 😕 kafama cok takıldı