Edaeymen Arkadaşlar benim 3.doğumum olacak ilk iki oğlumda 36.haftada göğüsümü sıktığımda sıvı geliyodu hatta sıkmama gerek kalmadan dolu olduğunu fark ederdim ama bu üçüncü gebeliğimde 37+5 oldum hala göğüsümde biley yok sıkıyorum yine bişey yok neden acaba