EsraArik canım hamilelikte tansiyon çok önemli. Tansiyonun yükseldikçe gebelik zehirlenmesi yaşayabilirsin, erken Doğuma sebep olabilir, anne bebek ölümlerine kadar yol açıyo. Bunu seni korkutmak için söylemiyorum ama ben de hamileliğim boyunca hep yüksek tansiyon sorunu yaşadım senin ki benimkinden de yüksekmiş. Allah’a şükür şimdilik sağlıklıyız ama yemene içmene dikkat et tansiyonunu sürekli kontrol ettir Allah’ın izniyle bişey olmaz