gurbetcikizii arkadşalar gatada doğum yapanlar memnun kaldımı ve doğum esnasında vs telefon sokmuyorlar diye duydum doğrumu? biraz bilgi verebilirmisiniz acaba ben 36. haftamdayım doğumuma az kaldı merak ediyorum gatada doğum yapcam 🙈
glsm_kr8383 gurbetcikizii Bende 36 haftalığım gataya gidiyorum. Merak ediyorum bende açıkçası bildiğim tek şey odaların tek kişilik olması. Umarım iyi insalar denk gelir bize
gurbetcikizii glsm_kr8383 aa bende geçen serum yediğimde başka bi kadın sormuştu ordada hemşire tek kişilik odalarda var ama 2-3 kişilik odalarda var demiş hatta bazı odalarda tuvalet yokmuş koridordaki tuvalete gidiliyormuş 😐
glsm_kr8383 gurbetcikizii Evet ya. Sezeryan olan kişilerin odasında varmış sanırım tuvalet diğerleri ortakmış İnşallah tek kişilik odaya düşeriz ya
Gamze1209 Gatada Nst odasında kitapçık verdiklerinde uzun gecelik yaziyodu küçük kağıtlarda hastane çantasında olması gerekenlerde bilemedim alsammi sizler aldinizmi kizlar
glsm_kr8383 Gamze1209 Kitapçık mı veriyorlar bilmiyorum ki. Gecelik almadım uzun. Pijama takımı aldım