Eliz0707 Diyarbakır kadın doğum devlete doğum hastanesinde bana önereceğiniz iyi bir doktor varmı sezeryanıma son 3 hafta kaldı yardımcı olsanız bana teşekkür ederim 🌺🌺🌼
Sakinem212 Eliz0707 doğum hastanesinde Sertaç ayçiçek vardı gidenlerle konuştum bir çok kişi memnun kalmış ondan ben 24.haftaya kadar ona gtirim sonra özele geçtm eşimin istegiyle ilk doğumumu dünya doğumda yapmıştım ikinciyi de orda yapmaya karar verdik.
Eliz0707 Sakinem212 He anladım canım teşekkür ederim değerlendirecem bende ilk doğum dünya doğum da yapmıştım sezeryan 5 yıl önce 2 ciyi de doğumda olmayı düşünüyorum hayırlısı bakalım 😊