Mrb kizlar
Kasıklarımda idrar yaptığında ağrı ve baskı oluyodu. İdrar kültürü istedi doktor enfeksiyon var deyip tek kullanımlık ilaç ve antibiyotik verdi ilaçlarımı duzenli kullandım ve bitti ama halen şikayetlerim devm ediyo? Sizin önerileriniz ne yaşayan var mı ne yapsam gecer