Mantosuzmadonna Kizlar spor yapmak istiyorum çünkü bulantidan dolayı karbonhidrat ağırlıklı besleniyorum ve daha 12. Haftada kilo artışı gördüm, spor yapıp eliptik kullanan var mı bı sıkınti oldu mu
ozmus Yürüyüş yapın ama bence bisiklet kullanmayın. Ben kullanıyordum kesin bisikletten diyemem amam kullandıktan 2 hafta sonra rahim ağzı kısalığım oldu bıraktım 😊 ama dediğim gibi bisikletten değildir belki de. 😊
Mantosuzmadonna ozmus yoğun mu yapuyordunuz ben yirmi dk yarım saat civarı denedim geçen uzun zamandır yapmadığım için zorlandım tabi ama sporsuz da olmuyor yaşadığım şehirde yürüyüş yapma şansım yok iyice bunaldım açıkçası size de çok geçmiş olsun sağlıkla alın kucağınıza
ozmus Mantosuzmadonna haftada 3 gün 20 dkk yapıyordum. Tabii yürüyüş de yapıyordum her gün. Sonra hepsini bıraktırdı doktorum. Amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🙏😊