Kızlar 18 haftalık olduk ve karnım birden bire şişti 2 gündür kasıklarımda öyle bir ağrı var ki patlayacak gibi hissediyorum oturduğum yerden kalkarken iki büklüm oluyorum sanki uzun süre idrara sıkışmış da karnım toplanmış gibi doğrulamıyorum yürürken filan sancı oluyor normal mi bu haftada ?