O hissi biliyorum, bende spinal anestezi oldum.kestiği katları hissediyordum, acı vardı katlar arttıkça acı da artıyordu.Ben herşeyi hissediyorum canım yanıyor beni uyutun lütfen dedim, uyuttular.lambadan da karnımın halini görüyordum.siz İnsan olmayan bi doktora denk gelmişsiniz ne yazık ki