Efemgul bebek aşağıda olabilir canım. 17 haftada gittiğimde bende hareketleri kasıkta hissediyordum doktor bebeğin aşağıda olduğunu söyledi. Bebek için problem değil ama anneye fazla baskı yapar kasık ağrıların olur zamanla yukarı çıkacaktır dedi. 24+4 olduk gerçekten öyle de oldu şimdi yukarı çıktı göbek kısmında o yüzden kasık ağrıları da bitti gibi