Rumeysaasgin Gebelikte siyah zift gibi dışkı normal mi kızlar birde ben normalde de haftanın en az 3 günü ishal olan biriyim ama doktor 3lü ilaçları verdikten sonra hergün ishal olmaya başladım yani öyle olunca da normal mi değil mi bilemiyorum
papatya981 Rumeysaasgin ilaçlar yapıyor zaten kagittada yazıyor diskinizda değişimler olabilir diye ilk zamanlar bende de ishal yaptı ara ara sonra geçti alıştım sürekli kullanacakmisiz zaten doğuma kadar bu ilaçları ☺️
Rumeysaasgin papatya981 ben 2 haftadır kullanıyorum ilaçları ama normalde de hep ishal olurum ya onun için ayırt edemiyorum ilaçlar mı yapıyor diye hiç geçmiyor benimki 😊
Nnurdan Rumeysaasgin normal cnm Demir ilacı içen herkeste oluyor gerek yok bence telaşe etmene veya söylemene
Nureylaa Rumeysaasgin evett rengi için korkma , bende de ishal yapmıştı 35. Haftadayim hala ishal devam ediyor 😅
Prensannesi_0101 Rumeysaasgin bende kansızlık vardı. Doktorum demir ilacı verdi onu kullandım hep. Doktorum dışkın koyuysa ilaç etkisini gösteriyordur dedi. Yani demir hapları yapıyor oyle
Zeyson Rumeysaasgin eger demir ilacıyla magnezyumu aynı anda içiyosanız ishal yapıyo birini sabah diğerinide akşam kullanırsanız geçer
Melikegencl Doktora mutlaka söyleyin ilacı değiştirsin demir ilaçları yapıyor bendede yaptı bide çok kötü kokar ,, ilacımı değiştirdi hemen
Poyrazin_annesi Demir ılacı bendede ishal ve koyu renk dılkı yaptı ama ılerleyen zamandada kabızlık yaptı