37+5teyiz, doktor çatı muayenesi hakkında hiç bir şey demedi. Hatta sordum ne zaman olur hiç olmadım diye, oda ultrason da herhangi bir sorun görmüyorum herşey gayet yolunda gidiyor durduk yere bakmayalım dedi bende canıma minnet, 😂 Heyecanla bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek 😍😍💙