Ben kızımı orda doğurdum acilen mecbur oraya gitmek zorunda kalmıştım orda çalışan tanıdığımız var indirim yapma imkanım olduğu halde o hastaneye gitmeye tövbeliyim sonda takarken hayvana takar gibi taktılar ameliyathaneye gittiğimizde doktor geldi hadi kesmeye başlıyoruz dedi ne kadar bilinçsiz bakarmısın daha beni bayıltmamışlar bağırdım hayır dedim ben bayılmadan bişey yapamazsınız dedim maskeyi burnuma taktı havayla verdi burnum kırılıcak sandım ameliyathanede herkes seni öldürücek gibi bakıyo kesinlikle abartmıyorum doğurdum odama geçtim bir kere doktor yanıma gelmedi canım ölsem yine gitmem yine gitmem rabbim oraya düşürmesin bht cliniğe gidiyorum hasta gibi değilde sanki otele gidiyo gibi karşılanıp hizmet alıyorum