mekutlu12 Kızlar iki gündür görenler göbeğin aşağı inmiş çok kalmaz doğrursun falan diyolar. Bende hiç öyle hissetmiyorum bence hala yukarda. Kaburga batmasını da hala yaşıyorum. Nerden anlarım onu acaba
o1anneadayi mekutlu12 bende de aşırı yan kaburga ağrısı ve bel ağrısı var ya rahat uzanamiyorum uyuyamıyorum bi iş yapamıyorum 33 haftaligiz daha 🥺 bu arada resim yüklersen daha net olur düşmüş mü düşmemiş mi diye bilenler yazar en azından
Dilan4731 mekutlu12 kaç haftalık oldun cnm ki öyle diiyorlar ben 35. Haftalık oldum hala kaburgalarımda hissediyorum bebeğimi
Lavantakokusu mekutlu12 Mavimsihanim Eskilerin dediğine göre göğüs altına elini koyunca 4 parmağında o boşluğa sığıyorsa aşağıysa düşmüş derler. Bana da düşmüş diyorlardı 37.haftamda annem söyledi elini koyma işini yaptım baya oluyordu. Tabi hurafe mi doğru bilemiyorum ama doğuma yakın bebeğin aşağıya inmesi doğru 😊
mekutlu12 o1anneadayi benim de çok erken başladı o kaburga ağrısı uzanınca şiddetleniyo geceleri uyutmuyo yani oturarak uyumanın bi yolunu bulmam lazım. Zaten artık normal otururken de batmaya başladı napıcam bilmiyorum
Dilan4731 mekutlu12 hım e olabilir cnm o zaman bişi kalmamış bide bebiş sürekli karnında belki sen fark etmiyorsun cnm ama dışardan gören anlar bilemedim
Mavimsihanim Bende 37+5teyim herkes karnın düşmüş falan diyip duruyor, eşim bile kalkıp bakıyor biraz daha inmiş mi diye 😂😂 artık stres yapmayayım diyorum lakin böyle duydukça her an doğurucam sanıyorum basıyor heyecan 😂😂
Dilan4731 Mavimsihanim 😄😄😄😂hahahah bnde 35 haftalık oldum sürekli ayna karşısına geçip bakıyrm ama yok cnm inmemiş bide oturunca da fark ediyorum Nefes alamıyorum karnımdan
mekutlu12 Mavimsihanim ya bana da hep bugün yarın doğrursun yüzüne düşmüş falan dediler psikolojim bozuldu 😂
Mavimsihanim mekutlu12 sorma kız psikolojiyi ayakta tutmaya çalıştıkça adamı daha çok geriyorlar 🤦🏼♀️😂
o1anneadayi Lavantakokusu bence herkeste aynı olmuyor mesela benimde o boşluğa 4 parmağım tam sığıyor ama hep böyledi karnım