Papatyam08 Merhabalar. Doğum yapınca ilk gün hastanedeyken ne yiyip icmeliyiz? Hemen sütümün gelmesine etki edecek birşey var mı. Tecrübeli anneler fikir verirseniz sevinirim 🌺
2bebe1gebe Papatyam08 gaz cikarana kadar visey yedirilmiyo sadece sivi tuketebiliyosunuz gaz cikinca bisküvi tarzi buyuk abdesti yapinca normal yemek yediriyorlar anca hosaf tarzi içebilirsiniz bide biskuvi 2 kere sezeryan oldum hem ozelde hem devlette ikisindede ayniydu kurallari