Civcivim000 2,5 yaşında kızım var ve asla sallamadım. İnanın 5 aylıkken gece 1 defa uyanır emer uyumaya devam ederdi, 13 aylıkken de sabaha kadar deliksiz uyurdu. Uyuturken sözü olmayan bir ninniyle poposuna hafif hafif patpat-pişpiş yaparak uyuttum. Tabi arada kalkmak istiyordu, ağlıyordu, sakinleşene kadar kucağımda tutuyordum sonra beşiğe koyuyordum. Odaya karanlık perde almıştım gündüz uykularını da karanlıkta yapıyordu. bir de gündüz ve gece uykularından önce uyku rutini yapıyordum ki uyku saatinin geldiğini anlasın. bunu yaparken zorlanabilirsiniz belki ama inanın sonrasında çok rahat edersiniz. 2-2,5 sene boyunca geceleri sık sık uyanmak bana göre olmadığı için bu şekilde ilerledim.