minikkusummm Az önce emzirirken dudagimda bi kabariklik farkettim, sanirim ucuk bu. Daha önce hic ucugum cikmamisti oyüzden emin degilim ama sanirim öyle. Maske taktim suan öyle emziriyorum ama nelere dikkat etmem gerekiyor acaba?
minikkusummm minikkusummm bütün gün de öpüp kokladim oglumu, bilmiyordum yada yeni cikti bilmiyorum. Acaba bulastirdimmi bile? 😓
Kad51kad minikkusummm ılık olacak sekilde sallama cay koy veya sarimsagi ortadan kesin ucuk olan yere sur bende cok fazla cikiyor ne yazikki
minikkusummm Kad51kad sarimsagi deneyecegim simdi. Balda iyi geliyormus sanirim. Bebege gecmemesi icin ne yapmam gerekiyor acaba? Bulasiciligi hakkinda bilginiz varmi dudakta cikmadan bulasma imkani varmi acaba?
Kad51kad minikkusummm Sulu ucuk olmadigi surece bulasmaz ama yinede temas kurma bebek bu sonunda cildi Hassas bal hic denemedim en etkili sarimsak ve sallama cay