Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey var. 9 gün sonra sezaryen doğumum olacak ve benim göbeğimde eskiden beri kilodan dolayı biraz sarkıklık var ve doğum sonrasında da olacak dikiş kısmı sarkıklıktan dolayı zarar görür mü geç mi iyileşir endişelerim var ilk doğumum olacak tecrübelerinizi paylaşır mısınız?