Ozlmeksi0 13 haftalık düşük yaptım yaklaşık 1 ay oldu doktora gittim kontrol için temiz içerisi diyor herşey normal diyor ama hala koyu akıntım var 1 aydın nedeni nedir bilen var mı
Bebiscann Ozlmeksi0 canım düşükten sonra 2 aya yakın lekelenme normaldir benimde olmuştu, çok yogunsa doktora danış
Edoliii Ozlmeksi0 bnde 13 haftalik dsuuk yaptim we dsukten sonra surekli akintm knamam oldu bnada bsi yok temiz dyolardi nedenini cok arastrdm ama bsey bulamadm
benimmdunyamm Parça falan kaldıysa bence atıyordur vücut kendini temizliyor olabilir ama yine de çok yoğunsa ağrın varsa git
Sibelblby Ozlmeksi0 çok üzüldüm 😔Allah Bidaha yaşatmasın böyle bir durum benim de düşük riskim var korkuyorum
Ozlmeksi0 Sibelblby bana da en başından beri riskim olduğunu söylediler en son oldu inşallah senin sağlıklı bi gebeliğin olur zor bir durum kaç haftalıksın
Sibelblby Ozlmeksi0 13 haftalığım şuanda benim 3 aya gelene kadar hiç bir sorun yoktu sonrasında düşük riski olduğu söylendi bende endişeleniyorum
Ozlmeksi0 Sibelblby düşük riski 3 aya kadar herkeste oluyor zaten benimki yüksek riskliydi Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah